
Coaching, workshops & training binnen het onderwijs

Mensen versterken van binnenuit. Dat is de missie van Karine Van Oosterbos, coach, psychotherapeut en bezielster van K-onsult. Net zoals ook onderwijsprofessionals de competenties, talenten en het welzijn van kinderen en jongeren versterken. Karine en haar team helpen jou, als onderwijs medewerker, graag verder met begeleiding en workshops op maat.
Dankzij meerdere focusgroepen met en voor leerkrachten, maakten wij een SWOT-analyse om te kunnen finetunen wat er bij hen leeft, welke noden ze hebben en hoe wij kunnen bijdragen tot een oplossing.
Zo kwam dit aanbod tot stand, helemaal gericht op onderwijsprofessionals, op meerdere niveau’s.
Samen met jou creëren we ruimte om te observeren, te experimenteren en te groeien. Zodat jij je kan ontwikkelen tot de professional en persoon die je werkelijk bent.
Uiteraard leven wij de Corona maatregelen zorgvuldig na
- Zolang deze van kracht zijn, beperken wij het aantal deelnemers
- Wij voorzien handgel en hebben mondmaskers voorradig indien nodig
- We zien erop toe dat social distancing nageleefd kan worden
We organiseren volgende workshops, opleidingen en trajecten

Workshops
- Verhoog je veerkracht
- Timemanagement versus klasmanagement
Meer info
- Verhoog je veerkracht
- Timemanagement versus klasmanagement
Wil jij als school graag veerkrachtige leerkrachten en medewerkers? Of wil jij als leerkracht of directeur graag je eigen veerkracht verhogen? Dan sluit deze workshop, die wij in scholen organiseren, hierbij aan.
Er is geen grote crisis nodig…
Er hoeft zich geen grote crisis voor te doen in iemands leven. Door veerkracht te verhogen, zet men steeds in op stress- en burn-out preventie. Mensen zijn immers stressgevoelig en het constante aanpassen omwille van Corona heeft het energiepijl van vele onderwijsprofessionals sterk doen dalen. Zeker in deze onzekere tijd zijn extra handvaten en tools wel nuttig.
Als jij als school deze workshop organiseert, dan detecteren wij voorafgaand hieraan, via een wetenschappelijk onderbouwde test, ontwikkeld in samenwerking met de Universiteit Antwerpen, de energie/stress balans van elke deelnemer. Deze veerkracht scan detecteert de persoonlijke stressfactoren en brengt zowel professioneel zelfvertrouwen, optimisme, hoop en veerkracht in kaart.

Tijdens de workshop van 3u kiezen wij voor een praktische aanpak, theoretisch onderbouwd. Zodat deelnemers leren om zelf keuzes te maken, zonder te willen voldoen aan wat men denkt dat anderen verwachten. De workshop zelf is opgebouwd uit twee delen, enerzijds om de test te kunnen interpreteren, zodat iedereen gedurende de workshop weet waar zijn/haar persoonlijke focus ligt en anderzijds op omgaan met stress en het verhogen van veerkracht.
Wat zijn aanwijzingen dat de veerkracht van onderwijsprofessionals (leerkrachten, directie, zorgleerkrachten, CLB medewerkers, stagiaires,… onder druk staat?
- Sneller vermoeid
- Minder snel recupereren
- Mentale veerkracht is niet meer voldoende om vol te houden
- Sneller overstuur
- Slecht slapen
- Kwaaltjes waarvan men de oorzaak niet vindt
- Concentratie moeilijkheden
- Het gevoel dat de rek eruit is
- Stress niet meer de baas kunnen
- Zorgen maken over de toekomst
Wat is de leerwinst voor de deelnemers?
- De deelnemers krijgen zicht op hun persoonlijke stress/energiebalans.
- De deelnemers begrijpen beter wat stress is en wat het met hen doet.
- De deelnemers leren hoe ze kunnen doseren met simpele trucjes.
- De deelnemers hebben handvaten om hun batterijen terug op te laden.
- De deelnemers weten wat er nodig is om veerkrachtig in het leven te staan.
- De deelnemers beschikken over oefeningen die hen op elk moment in hun leven kunnen helpen wanneer ze zich minder veerkrachtig voelen.
- De deelnemers kennen de juiste woorden om hun gevoelens uit te drukken.
Wat betaalt u hiervoor?
Organiseert u als school deze workshop, dan betaalt u voor de workshop zelf slechts 275 euro excl. BTW + 57 euro excl. BTW per persoon voor de veerkrachttest per deelnemer, inclusief een individueel rapport per deelnemer.
Hoe ontvangen de deelnemers hun veerkrachttest?
Via een door ons aangeleverde excel sheet, bezorgt u ons per deelnemer de gegevens (conform de privacy wetgeving) die wij nodig hebben om elke individuele test aan te maken. De deelnemers ontvangen voorafgaand aan de workshop een mail met de test link, dewelke via het platform van Thalento wordt afgenomen. Het rapport dat hieruit voortvloeit wordt aan de deelnemers uitgedeeld tijdens de workshop.
Hoe organiseert u deze workshop in uw school?
Mail naar info@k-onsult.be wanneer u deze workshop wenst te organiseren. Dan wordt u binnen de 48 uur teruggebeld.
In deze workshop leren deelnemers hoe ze anders met hun tijd kunnen omgaan. Plus, hoe ze anders naar tijd kunnen kijken. Want veel mensen hebben soms het gevoel dat ze door de tijd heen hollen en nergens tijd voor vinden. Is dat herkenbaar?
Zeeën van tijd door al die schoolvakanties… of toch niet?
Onderwijsprofessionals vertellen ons vaak dat ze hun tijd minutieus benutten. En toch komen ze regelmatig vermoeid thuis omdat ze geen seconde tijd hebben gehad voor zichzelf en steeds moesten bijsturen. Daarbovenop gaat men vaak vermoeid slapen, omdat men ook thuis erg druk bezig is. Zelfs tijdens de weekends en schoolvakanties. Wanneer is er tijd voor me-time? En hoe zou men die broodnodige minuutjes voor zichzelf kunnen grijpen?
Een schoolsysteem is sterk op tijd georiënteerd. Laten we vooral de voordelen daarvan benutten, kijken hoe men efficiënt met veranderingen kan omgaan en ook de tijd buiten de schoolmuren op een werkbare manier kan indelen.
Welke werkwijze wordt er gehanteerd?
Tijdens de workshop van 3u kiezen wij voor een praktische aanpak, interactief opgebouwd. Elke deelnemer ontvangt een werkboekje om ook na de sessie nog mee aan de slag te gaan. Dit stimuleert het zelfleiderschap, er staat een samenvatting in en het geeft de nodige handvaten.
Wat zijn aanwijzingen dat onderwijsprofessionals in uw school (leerkrachten, directie, zorgleerkrachten, CLB medewerkers, stagiaires,…) baat hebben bij deze workshop?
- Men wil meer uren in een dag.
- Men wil vaker écht aanwezig zijn voor vrienden en familie.
- Men wil vrije weekends.
- Men wil een hobby kunnen starten.
- Men wil beter leren plannen.
- Men wil prioriteiten leren stellen
- Men wil anders leren omgaan met veranderingen.
- Men wil een performant systeem in de klas(sen).
- Men wil minder stress rond tijd.
Wat is de leerwinst voor de deelnemers?
- De deelnemers begrijpen het concept “tijd” beter.
- De deelnemers beseffen dat men kan kiezen hoe men met tijd wil omgaan.
- De deelnemers kunnen een efficiënte planning maken, in functie van wat men belangrijk vindt.
- De deelnemers leren delegeren en recycleren
- De deelnemers leren omgaan met verandering
Wat betaalt u hiervoor?
Organiseert u als school deze workshop, dan kan dit vanaf 6 deelnemers. Het deelname tarief per persoon bedraagt 57 euro excl. BTW.
Hoe organiseert u deze workshop in uw school?
Mail naar info@k-onsult.be wanneer u deze workshop wenst te organiseren. Dan wordt u binnen de 48 uur teruggebeld.

Trajecten
- Online traject: Zelfvertrouwen & Assertiviteit
- Work/life balance voor onderwijs professionals
Meer info
- Online: Zelfvertrouwen & Assertiviteit
- Work/life balance voor onderwijs professionals
Tweedelige online training
Deel 1: Vertrouwen in jezelf
- Wat is zelfvertrouwen?
- Verschil tussen zelfvertrouwen en zelfbeeld
- Oorzaken van gebrek aan zelfvertrouwen
- Hoe meer zelfvertrouwen ontwikkelen?
- Hoe meer zelfvertrouwen uitstralen?
Deel 2: Assertiviteit
- Wat is assertiviteit?
- Nonverbale communicatie
- Feedback
Wanneer is dit interessant voor jou?
- Je voelt je vaak onzeker.
- Je wil wel reageren als je iets niet fijn vindt maar doet het niet.
- Je vindt jezelf niet zo interessant.
- Je wil meer inzicht in jezelf.
- Je wil nee leren zeggen.
- Je wil echt jezelf kunnen zijn.
- Je wil die innerlijke criticus, dat stemmetje, de mond snoeren.
- Je wil niet meer zo vaak piekeren.
- Je wil daadkrachtig in het leven staan.
- Je wil inzetten op persoonlijke groei en ontwikkeling.
Voor wie is dit?
Voor iedereen die voelt dat hij of zij zichzelf beknot in levenskwaliteit. Ontzettend veel mensen voelen zich onzeker, passen zich aan de verwachtingen van anderen aan en gaan pleasen omdat ze niet willen dat anderen hen minder tof zouden vinden. Als je nadelen daarvan ondervindt en voelt dat je die onzekerheid wil gaan transformeren naar zelfvertrouwen en daar een assertieve communicatiestijl bij wil hanteren, dan is deze online training absoluut iets voor jou. Aan de hand van een welbeproefd stappenplan stel jij jezelf in staat om je sterke eigenschappen te leren zien en te vergroten. Zodat jij de beste versie van jezelf kan worden.
Wat is jouw leerwinst?
- Je neemt zelf de regie in handen.
- Je ziet jezelf in een ander daglicht.
- Je beseft dat je meer waard bent dan je dacht.
- Je leert nee zeggen zonder schuldgevoel.
- Je ontdekt hoe gemakkelijk assertief communiceren kan zijn.
- Je ontdekt dat je niet wordt afgewezen wanneer je assertief communiceert.
- Je leert dat je jezelf niet altijd hoeft te verantwoorden.
Wat betaal je hiervoor?
Jouw investering voor deze uitgebreide opleiding, inclusief begeleidingstraject, bedraagt 295 euro.
Welke werkwijze wordt er gehanteerd?
Dit online traject staat op een online leerplatform en kent een doorlooptijd van 6 maanden. Door jezelf voldoende leertijd te gunnen en echt aan de slag te gaan met de oefeningen, creëer je een duurzaam effect. Daarbovenop ben je welkom in de online Q&A meetings. Deze vinden 4 maal per jaar plaats, zodat je, eender wanneer je in dit traject instapt, steeds de mogelijkheid vindt voor het stellen van bijkomende vragen of het delen van ervaringen.
Schrijf je HIER in (vanaf september 2020)
Bel op 0468/222.075
Mail naar info@k-onsult.be
Bij K-onsult zijn wij ervan overtuigd dat het beroep van leerkracht enerzijds opgewaardeerd mag worden en anderzijds een belangrijke bouwsteen vormt in onze maatschappij. We vinden het dan ook erg jammer dat we wekelijks meerdere leerkrachten en andere onderwijsmedewerkers zien instromen voor therapie of coaching. Niet omdat ze hun job niet graag meer doen, integendeel zelfs. Voor de meesten is het een roeping. Wel omdat ze zich verliezen in de vele to do’s, zowel op het werk als in de privésfeer.
Omdat verandering tijd vraagt en wij willen voorkomen dat leerkrachten uitgeblust geraken, hebben we een duurzaam traject rond work/life balance ontwikkeld. Dit is ontstaan vanuit de sessies met honderden coaches en vanuit mijn eigen ervaring als psychotherapeut, coach en trainer alsook de levenslessen die ook ikzelf mocht leren. Het thema is immers universeel. Door ook mijn best practices te delen kan ik anderen ondersteunen bij hun eigen lessen.
Hoe is het traject opgebouwd?
Dit traject omvat een offline start met een online vervolg:
- Een interactieve workshop van 3 uur, inclusief Q&A
- Een werkboek
- Een zeer informatief e-magazine voor onderwijs professionals met tips & trics
- 7 follow-up inspiratiemails met content en oefeningen
- Zeswekelijkse Q&A’s voor vragen of om ervaringen te delen
- Optioneel: individuele coaching sessies

Voor wie is dit?
Zoals de cover van het e-magazine aangeeft, richt dit traject zich op alle onderwijsprofessionals. Of men nu wel of niet voor de klas staat, werkt met leerlingen, leerkrachten of ouders of eerder een ondersteunende functie heeft. Men zal zich ongetwijfeld aangesproken voelen door zowel de algemene inhoud van het magazine als de dagdagelijkse voorbeelden uit de onderwijssector. Zelfs ouders die tijdens de lock-down plots als interim leerkracht voor hun kinderen moesten fungeren, zullen zich hierin herkennen. Het thema is herkenbaar. Door dit te koppelen aan een traject, kan er ook werkelijk een verschil gemaakt worden.
Wat zijn aanwijzingen dat onderwijs professionals (leerkrachten, directie, zorgleerkrachten, CLB medewerkers, stagiaires,…) van jouw school enorm gebaat zouden zijn bij dit traject?
- Ze staan altijd op aan!
- Ze vinden het moeilijk om prioriteiten te stellen.
- Ze werken niet enkel vaak ’s avonds, maar ook tijdens het weekend.
- Ze nemen zich al jaren voor om in te zetten op een goede work/life balance.
- Ze houden ontzettend veel ballen in de lucht.
- Hun fysieke, mentale en emotionele batterij staat onder druk.
- Ze ervaren geregeld spanning en stress.
- Ze vinden alles even belangrijk.
- Ze hebben last van perfectionisme.
- Ze hebben iets nodig om burn-out te kunnen voorkomen.
Wat is de leerwinst voor de deelnemers?
- De deelnemers hebben een duidelijke definitie van work/life balance.
- De deelnemers hebben meerdere oefeningen getoetst.
- De deelnemers hebben hun eigen work/life EHBO kit samengesteld.
- De deelnemers ervaren werkelijk een betere work/life balance.
- De deelnemers durven sneller keuzes maken, in functie van zichzelf.
- De deelnemers kunnen duidelijke grenzen stellen.
- De deelnemers hebben een actieplan voor zichzelf opgemaakt.
Wat betaalt u hiervoor?
OPTIE 1: U organiseert als school het volledige traject: offline workshop + online traject met Q&A, dan bedraagt het tarief voor de workshops zelf slechts 275 euro excl. BTW + 47 euro per deelnemer (voor het online traject inclusief Q&A).
OPTIE 2: Wenst u enkel het online traject aan te bieden, dan geldt volgend tarief: Voor het e-magazine, de opvolgmails met lessen, werkblaadjes en de maandelijkse Q&A’s betaalt u 47€ excl. BTW per deelnemer.
OPTIONEEL: coaching traject
OPTIONEEL: Het is mogelijk dat u, door dit traject aan te bieden, detecteert dat een coaching traject voor sommige deelnemers een belangrijke meerwaarde kan bieden. Ook hier bieden wij twee opties aan.
OPTIE 1: Na een online kennismakingsgesprek met de coachee, om de huidige en gewenste situatie in kaart te brengen, plannen we telkens 4 sessies. Hiervoor factureren wij aan de school 295€ excl. BTW per persoon. Indien nodig, kan er steeds per 4 sessies verlengd worden.
OPTIE 2: U financiert dit via loopbaancheques, volgens het derde betalerssysteem, waardoor u voor dit coaching traject van een kennismakingsgesprek + 4 sessies slechts 40 euro betaalt. Dit kan voor nog eens 40 euro verlengd worden met 3 uur, via loopbaancheques.
*Belangrijk:
- De coaching vraag dient te kaderen binnen work/life balance en het inzetten van een loopbaancheque kan niet opgelegd worden. De coachee dient hiervoor in aanmerking te komen. Hierna vindt u alvast meer informatie aangaande het gebruik van loopbaancheques. https://k-onsult.be/loopbaanbegeleiding/
- Loopbaancheques worden door de coachee zelf besteld, bij VDAB. U betaalt nadien deze 40 euro terug aan uw medewerker.
Welke werkwijze wordt er gehanteerd?
Na het volgen van de interactieve workshop, kan men het persoonlijke exemplaar van het e-magazine downloaden. Daaropvolgend ontvangt men 7 weken lang een follow-up mail. Deze behandelt telkens een specifiek onderwerp waar we rond werken via een artikel, tips & tricks, werkblaadjes, als vervolg op het werkboekje en een samenvatting van elke les. In de zeswekelijkse online Q&A kan men, indien men wenst, terecht voor vragen of het delen van ervaringen.
*Schrijft u de deelnemers enkel in voor het online traject, dan start die flow na ontvangst van de betaling en van de naam en email van de deelnemer.
Hoe organiseert u deze workshop in uw school?
- Mail naar info@k-onsult.be wanneer u dit volledige traject, inclusief de workshop, wenst aan te bieden in uw school. Dan wordt u binnen de 48 uur teruggebeld.
- Wenst u deelnemers in te schrijven, enkel voor het online traject, dan kunnen zij daar ten allen tijde in instappen. Mail ook hiervoor naar info@k-onsult.be, dan bezorgen wij u het nodige binnen de 48 uur.
- Eventuele individuele coaching sessies worden met de deelnemer zelf vastgelegd, na voorafgaande akkoord van u.

Opleidingen
- Jaaropleiding: De leraar als coach
Meer info
- De leraar als coach
Het vak van leerkracht omvat méér dan enkel kennisoverdracht. Ook tussen leerkrachten onderling zijn goede communicatievaardigheden belangrijk en ook het opleiden van stagiaires vraagt om bepaalde accenten. En als directeur heb je steeds meer motivatie skills nodig. Coaching wordt dus alsmaar belangrijker binnen het onderwijs. Daarom ontwikkelden wij het leertraject, de leraar als coach, specifiek voor onderwijsprofessionals.
Deze opleiding combineert de “Start to Coach” opleiding met de verdiepingsmodule “Coachen binnen het onderwijs”. Dankzij een gefundeerde basis van communicatietechnieken, vanuit meerdere stromingen, kan je de leerstof van de Start to Coach module integreren door toepassingen binnen het werkveld van leerkracht en onderwijsprofessional.
Welke werkwijze wordt er gehanteerd?
Coachen leer je door het “te doen”!
De lessen zijn integratief, dit betekent dat meerdere communicatiestijlen en coaching stromingen aan bod komen. Naast een duidelijk theoretisch kader en syllabus, zetten we maximaal in op toepassing van de leerstof. Dit doen we voornamelijk via rollenspelen, want feedback is belangrijk. We maken telkens gebruik van cases uit het dagelijkse werkveld van de deelnemers.
Wat zijn aanwijzingen dat onderwijsprofessionals in uw school (leerkrachten, directie, zorgleerkrachten, CLB medewerkers, stagiaires,…) baat hebben bij deze workshop?
- Men wil méér doen dan enkel kennisoverdracht.
- Men wil meer jongeren of collega’s motiveren, zonder moeite.
- Men wil leerlingen meer zelfstandig met hun leerstof aan de slag laten gaan.
- Men wil de leercurve van studenten doen stijgen.
- Men wil op andere manieren leren communiceren.
- Men wil leren communiceren vanuit de leerstijl van de leerling.
Wat is de leerwinst voor de deelnemers?
- De deelnemer breidt zijn/haar professionele bagage sterk uit.
- De deelnemer hoort en ziet beter wie welke stijl van lesgeven of coaching nodig heeft.
- De deelnemer boekt snellere resultaten bij leerlingen.
- De deelnemer motiveert meer kinderen, jongeren en volwassenen.
- De deelnemer begrijpt beter hoe men, door de juiste communicatietechnieken toe te passen, conflicten kan vermijden en sneller tot écht samenwerken komt.
Wat betaalt u hiervoor?
OPTIE 1: Als school schrijft u één of meerdere deelnemers in voor de opleiding binnen ons Open Aanbod. U combineert de vijfdaagse Start to Coach opleiding met de verdiepingsopleiding van 5 halve dagen. Hiervoor betaalt u 1895 euro, excl. BTW, per deelnemer. Dit bedrag omvat tevens alle lesmateriaal en catering.
OPTIE 2: U organiseert via de school deze opleiding voor minstens 6 deelnemers. U heeft dan de keuze om hen te laten aansluiten bij de data van de open opleiding, of om dit op school zelf enkel voor hen te laten doorgaan. Bij minimum 6 deelnemers geniet u van het voordeeltarief en betaalt u slechts 1250 euro, excl.BTW, per deelnemer. Dit bedrag omvat tevens alle lesmateriaal en catering.
Wanneer staat de volgende OPEN OPLEIDING gepland?
Module 1: Start to Coach
- vr 13/05/22: 09.30 u - 16 u
- vr 20/05/22: 09.30 u - 16 u
- vr 03/06/22: 09.30 u - 16 u
- vr 10/06/22: 09.30 u - 16 u
- vr 17/06/22: 09.30 u - 16 u
Module 2: Verdiepingsmodule voor leerkrachten
Deze module wordt ingericht van zodra er 6 deelnemers module 1 doorliepen.
Schrijf uw deelnemers HIER in voor de OPEN OPLEIDING “De leraar als coach”
Mail naar info@k-onsult.be wanneer u voor minimum 6 deelnemers een inhouse opleiding wenst te organiseren, zodat we samen de data kunnen bepalen.
NIEUW!
De Start to Coach module vindt vanaf februari 2022 ook plaats in een avondopleiding. Gedurende 8 online lesavonden en één live lesdag, leert men de fundamenten van coaching en communicatie om deze nog gerichter in te zetten in de job.
Mail naar info@k-onsult.be voor de juiste data.

Coaching
- Stress coaching
- Work/life balance
Meer info
- stress coaching
- work/life balance
Merkt u als school dat één of meerdere van uw medewerkers nood hebben aan stress coaching, dan kan u op een eenvoudige manier investeren in professionele begeleiding.
Want soms is het gewoon allemaal teveel geworden… . Of het nu om acute stress of om chronische stress gaat, als men onder stress staat ervaart men een spanning die het denken, doen en voelen overneemt. Wanneer deze stress zich vastzet en men er daadwerkelijk hinder van ondervindt en het gevoel krijgt vast te zitten, vermoeid of emotioneel is, dan kan stress coaching een uitkomst bieden. Want chronische stress kan leiden tot burn-out en het is beter om dat te voorkomen.
Als psychotherapeut & stresscoach begeleid ik dagelijks coachees waarbij ik het volgende combineer:
- stresspreventie
- psycho-educatie
- tools & handvaten
Wat betaalt u hiervoor?
Deze coaching sessies zijn steeds op maat en vallen volgens de deontologische code onder geheimhoudingsplicht. Na een online intakegesprek met de coachee, om de huidige en gewenste situatie in kaart te brengen, plannen we telkens 4 sessies. Hiervoor factureren wij aan de school 295€ excl. BTW per persoon. Indien nodig, kan er steeds per 4 sessies verlengd worden.
Hoe en wanneer worden de coachees gecontacteerd?
Nadat wij met u als school een overeenkomst hebben, bezorgen wij u een kalenderlink dewelke u doorgeeft aan uw medewerker. Deze maakt dan zelf via de online kalender een eerste afspraak met ons. Volgende sessies kunnen online of offline zijn, volgens voorkeur en worden samen met de coachee vastgelegd. U wordt op de hoogte gesteld van de desbetreffende data.
Hoe organiseert u dit voor uw medewerkers en onderwijs professionals?
Mail naar info@k-onsult.be wanneer u graag individuele begeleiding wenst te organiseren. Dan wordt u binnen de 48 uur teruggebeld.
Merkt u als school dat één of meerdere van uw medewerkers worstelt met work/life balance of werkgeluk, dan kan u op een éénvoudige manier investeren in professionele begeleiding.
We leven in “the world of never enough”.
Soms voelt het alsof men tijd te kort komt terwijl er toch meerdere ballen in de lucht “moeten” gehouden worden? Dat kan zorgen voor stress of frustratie. Tijdens een coaching traject leert men spreken over ‘life-balance’, waarvan ook het werk deel uitmaakt. Men ontdekt vanuit zijn/haar persoonlijke waardenpatroon welke prioriteiten men wil stellen, hoe men daarvoor kan kiezen en welke kleine of grote veranderingen in gedrag of communicatie het verschil kunnen maken. Men leert vertragen in een wereld die alsmaar sneller gaat.
Als psychotherapeut & stress- en loopbaan coach begeleid ik dagelijks coachees waarbij ik, als ik werk rond work/life balance, het volgende combineer:
- werkgeluk
- timemanagement
- psycho-educatie
- tools & handvaten
Wat betaalt u hiervoor?
Deze coaching sessies zijn steeds op maat en vallen volgens de deontologische code onder geheimhoudingsplicht.
OPTIE 1: Na een online kennismakingsgesprek met de coachee, om de huidige en gewenste situatie in kaart te brengen, plannen we telkens 4 sessies. Hiervoor factureren wij aan de school 295€ excl. BTW per persoon. Indien nodig, kan er steeds per 4 sessies verlengd worden.
OPTIE 2: U financiert dit via loopbaancheques, volgens het derde betalerssysteem, waardoor u voor dit coaching traject van een kennismakingsgesprek + 4 sessies slechts 40 euro betaalt. Dit kan voor nog eens 40 euro verlengd worden met 3 uur, via loopbaancheques.
*Belangrijk:
- De coaching vraag dient te kaderen binnen work/life balance en het inzetten van een loopbaancheque kan niet opgelegd worden. De coachee dient hiervoor in aanmerking te komen. Hierna vindt u alvast meer informatie aangaande het gebruik van loopbaancheques. https://k-onsult.be/loopbaanbegeleiding/
- Loopbaancheques worden door de coachee zelf besteld, bij VDAB. U betaalt nadien deze 40 euro terug aan uw medewerker.
Hoe en wanneer worden de coachees gecontacteerd?
Nadat wij met u als school een overeenkomst hebben, bezorgen wij u een kalenderlink dewelke u doorgeeft aan uw medewerker. Deze maakt dan zelf via de online kalender een eerste afspraak met ons. Volgende sessies kunnen online of offline zijn, volgens voorkeur en worden samen met de coachee vastgelegd. U wordt op de hoogte gesteld van de desbetreffende data.
Hoe organiseert u dit voor uw medewerkers en onderwijs professionals?
Mail naar info@k-onsult.be wanneer u graag individuele begeleiding rond work/life balance wenst te organiseren. Dan wordt u binnen de 48 uur teruggebeld.